Drobečková navigace

Aktuality > Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace

 

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 1 a 2, struktura dle vyhlášky č. 515/2020 Sb.

1. Oficiální název

Základní škola a Mateřská škola, Praha 8, Za Invalidovnou 1

2. Důvod a způsob založení

Zřizovatel:

Hlavní město Praha

Mariánské náměstí 2

Praha 1

Základní účel zařízení - výchova a vzdělávání v souladu s platnými předpisy

Hlavní činnost – předškolní vzdělávání – mateřská škola, základní vzdělávání - základní škola, školní družina, školní jídelna - výdejna

Organizace je oprávněna provozovat doplňkovou činnost

Školu v právní subjektivitě zřizovanou MŠMT ČR od 1.1. 2001 převzal  zřizovatel Hlavní město Praha. Základní škola i mateřská škola jsou zřízeny pro děti a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami – poruchy učení, lehké mentální postižení.

Škola má celopražskou působnost

3. Organizační struktura

Seznam organizačních složek:

  • ZŠ, MŠ, Družina, Jídelna

Organizační struktura

Kontakty

4. Kontaktní spojení

  • 4.1 Kontaktní poštovní adresa

    Základní škola a Mateřská škola, Praha 8, Za Invalidovnou 1
    Praha 8, Karlín
    Za invalidovnou 628/1

  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    Základní škola a Mateřská škola, Praha 8, Za Invalidovnou 1
    Praha 8, Karlín
    Za invalidovnou 628/1

  • 4.3 Úřední hodiny

     v pracovní dny 8:00 - 14:30, v jiném čase dle předchozí domluvy,

  • 4.4 Telefonní čísla

    ZŠ: +420 284 826 799
    MŠ: +420 284 824 210
    ŠD: +420 774 137 333

    4.5 Adresa internetové stránky

    www.zs-mszainvalidovnou.cz

  • 4.6 Adresa podatelny

    Základní škola a Mateřská škola, Praha 8, Za Invalidovnou 1
    Praha 8, Karlín
    Za invalidovnou 628/1

  • 4.7 Elektronická adresa podatelny

    Elektronická podatelna

    Další elektronické adresy:

    sps.za_invalidovnou@zris.mepnet.cz

  • 4.8 Datová schránka

    eu7yipm

5. Případné platby lze poukázat

Číslo účtu: 2003310003/6000

6. IČO

70102431

7. DIČ

Organizace není plátcem DPH

8. Dokumenty

  • 8.1 Seznamy hlavních dokumentů

    Zřizovací listina a jmenovací dekret ředitele školy jsou uloženy v ředitelně a k dispozici kdykoli po telefonické domluvě.

    Výroční zprávy jsou zveřejněny na stránkách školy v záložce výroční zprávy

    Školní vzdělávací programy jsou k dispozici kdykoli po domluvě

    Školní řád na stránkách školy v záložce Dokumenty

  • 8.2 Rozpočet

    Rozvaha a výsledovka je k dispozici na webu MFČR monitor.statnipokladna.cz

9. Žádosti o informace

Informace se poskytují zveřejněním nebo na základě podání žádosti

Prostřednictvím elektronické pošty: sps.za_invalidovnou@zris.mepnet.cz

Prostřednictvím datové schránky (IDDS): eu7yipm

Podání písemně na adresu sídla organizace

Poštou: Základní škola a Mateřská škola, Praha 8, Karlín, Za invalidovnou 628/1

Osobně: v sídle organizace na výše uvedené adrese

Vyřizování žádostí, stížností, oznámení a podnětů provádí ředitel / ředitelka školy, v případě nepřítomnosti přijímá žádosti o poskytnutí informací zástupce ředitele / ředitelky, tazatel obdrží odpověď / vyjádření k žádosti ve lhůtách stanovených příslušnými právními předpisy od obdržení písemného dotazu, který splňuje všechny náležitosti dle zákona č106/1999 Sb. v platném znění, na ústní dotazy osobní nebo telefonické bude odpovězeno ihned, pokud to konkrétní žádost tazatele umožní.

Pokud bude rozhodnuto o neposkytnutí informace, lze podat odvolání k odboru školství a mládeže magistrátu Hlavního města Prahy.

10. Příjem podání a podnětů

Osoba určená k přijímání žádosti a vyřizování stížností, podnětů a oznámení:

ředitel školy a statutární zástupce ředitele školy přijímá a eviduje a vyřizuje

mohou být podány písemně, ústně nebo v elektronické podobě. O vyřizování nepodepsaných stížností rozhodne příjemce stížnosti.

11. Opravné prostředky

Proti rozhodnutí o odmítnutí poskytnout informce lze podat odvolání k Magistrátu Hlavního města Prahy prostřednictvím ředitele školy, a to do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí nebo od uplynutí lhůty k vyřízení žádosti.

12. Formuláře

Formuláře jsou k dispozici v tištěné podobě v kanceláři školy. Žádost o poskytnutí informace je záložce formuláře

13. Formuláře jsou k dispozici v tištěné podobě v kanceláři školy. Žádost o poskytnutí informace je záložce formuláře

Strukturované popisy řešení úkonů ve vztahu k orgánům veřejné moci. Zveřejnění zadává a za správnost návodu odpovídá vždy zveřejňující subjekt

14. Předpisy

15. Úhrady za poskytování informací

  • 15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

    Pořízení kopií na kopírovacím stroji nebo tisk z počítače:

    1 list jednostranný    A4       2,- Kč

    1 list oboustranný     A4       4,- Kč

    1 list jednostranný    A3       5,- Kč

    1 list oboustranný     A3       10,- Kč

    Zaslání informace poštou – sazby dle sazebníku České pošty

    Vydání duplikátu vysvědčení          150,- Kč

    Náklady na rozsáhlé vyhledávání informací a jejich zpracování (hledání v archivu, výpisy z rozsáhlých spisů, opisy vysvědčení apod.)

    Za první započatou hodinu  100,- Kč

    Za každých dalších započatých 15 minut   30,- Kč

    Úhrady budou vybírány v kanceláři školy v hotovosti, žadateli je vždy potvrzena úhrada poplatku.

  • 15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

16. Licenční smlouvy

  • 16.1 Vzor licenčních smluv

  • 16.2 Výhradní licence

    V současné době Základní škola a Mateřská škola neposkytuje žádné výhradní licence pode §14a odst.4 zákona č. 106/1999Sb.

17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.

  • V souladu s §18 odst.2) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím je výroční zpráva součástí výroční zprávy školy.